آموزش راه اندازی ایمیل در گوشی های iphone

بسیاری از مشترکین ما که گوشی آیفون دارندخواهان دسترسی به ایمیل هایشان روی گوشی خود هستند . با توجه به اینکه این روند برای بسیاری از دوستان مشکل است تیم پشتیبانی لیزارد وب سعی کرده است تا حد امکان انجام این تنظیمات را برای مشترکین خود به زبان ساده توضیح دهد.
برای شروع شما باید به اطلاعات زیر را در دسترس داشته باشید آدرس ایمیل : آدرس ایمیلی که میخواهید روی گوشی آیفون خود ست کنید.
رمز عبور : همان رمز عبور ایمیل مورد نظر.
نام سرور) : Mail.yourdomain.com :مثال: ( mail.pouyasazan.org
بعد از در دست داشتن اطلاعات بالا مراحل زیر را گام به گام روی گوشی خود انجام دهید:
1) از صفحه اصلی گوشی خود گزینه Settings را انتخاب کنید.
2) از منو Mail, Contacts, Calendars را انتخاب کنید.
3) در بخش Accounts گزینه Add Account را انتخاب کنید.
4) بروی Other کلیک کنید.
5) در بخش Mail گزینه Add Mail Account را انتخاب کنید.
6) برای Name نام خود، برای Email ایمیلی را که می خواهید آن را راه اندازی کنید وارد کنید و پسورد این ایمیل را هم وارد کنید. توضیحات ایمیل خود را هم وارد کنید ( مثال:
7) گزینه POP را انتخاب میکنیم
8) برای هر دو Incoming Mail Server و Outgoing Mail Server شما باید mail.YourDomain.com را وارد کنید. برای User Name ایمیل خود، و برای Password پسورد خود را برای این ایمیل هم وارد کنید.
روی Save را کلیک کنید تا تنظیمات حساب ایمیل به پایان رسد. حالا ایمیل خود را چک کنید اگر پیغام خطا داد اطلاعات خود را دوباره بررسی کنید و یا اطلاعات server name ممکن است درست نباشد.
9) روی Save را کلیک کنید و گزینه Yes را انتخاب کرده تا تنظیمات حساب ایمیل به پایان رسد. حالا ایمیل خود را چک کنید اگر پیغام خطا داد اطلاعات خود را دوباره بررسی کنید و یا اطلاعات server name ممکن است درست نباشد.
  • 1 کاربر این را مفید یافتند
آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

Related Articles

آموزش راه اندازی ایمیل در گوشی های Android

برای شروع شما باید به اطلاعات زیر دسترسی داشته باشید : آدرس ایمیل : آدرس ایمیلی که میخواهید روی...